موقع ومنتديات السلما
موقع ومنتديات السلما
موقع ومنتديات السلما
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

موقع ومنتديات السلما

موقع ومنتديات السلما

الرئيسيةالرئيسية  البوابةالبوابة  أحدث الصورأحدث الصور  التسجيلالتسجيل  دخول  
بحـث

نتائج البحث

Rechercher بحث متقدم
المواضيع الأخيرة
» مسلسل الأميمي
نكت قصيرة مضحكة 6 Emptyالأحد مايو 11, 2014 2:16 pm من طرف زائر

»  SWiSH Jukebox2
نكت قصيرة مضحكة 6 Emptyالأحد مايو 11, 2014 2:15 pm من طرف زائر

» لعبة البيض
نكت قصيرة مضحكة 6 Emptyالأحد مايو 11, 2014 1:57 pm من طرف زائر

»  مسلسل وادي الذئاب الجزء السابع مدبلج - الحلقة 10
نكت قصيرة مضحكة 6 Emptyالأربعاء يناير 15, 2014 12:16 am من طرف alslma

»  مسلسل وادي الذئاب الجزء السابع مدبلج - الحلقة 9
نكت قصيرة مضحكة 6 Emptyالثلاثاء يناير 14, 2014 6:49 am من طرف alslma

»  مسلسل وادي الذئاب الجزء السابع مدبلج - الحلقة 8
نكت قصيرة مضحكة 6 Emptyالإثنين يناير 13, 2014 7:56 am من طرف alslma

» وادي الذئاب الجزء 6 السادس مدبلج الحلقة 72 والاخيرة
نكت قصيرة مضحكة 6 Emptyالأحد يناير 12, 2014 8:14 am من طرف alslma

» وادي الذئاب الجزء 6 السادس مدبلج الحلقة 71
نكت قصيرة مضحكة 6 Emptyالأحد يناير 12, 2014 8:12 am من طرف alslma

» وادي الذئاب الجزء 6 السادس مدبلج الحلقة 70
نكت قصيرة مضحكة 6 Emptyالأحد يناير 12, 2014 8:11 am من طرف alslma

أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
alslma - 11082
نكت قصيرة مضحكة 6 Vote_rcap1نكت قصيرة مضحكة 6 Voting_bar1نكت قصيرة مضحكة 6 Vote_lcap1 
osid - 231
نكت قصيرة مضحكة 6 Vote_rcap1نكت قصيرة مضحكة 6 Voting_bar1نكت قصيرة مضحكة 6 Vote_lcap1 
علاءالدين - 136
zamolko - 122
مراد الروح - 57
Saleh D3bas - 39
meqnas - 29
mafia - 18
alkhlowd - 12
abo 3bd - 11
Like/Tweet/+1

نكت قصيرة مضحكة 6

كاتب الموضوعرسالة
Saleh D3bas

نكت قصيرة مضحكة 6 Empty
مُساهمةموضوع: نكت قصيرة مضحكة 6   نكت قصيرة مضحكة 6 Emptyالأحد أبريل 01, 2012 10:42 pm

* اتنين حراميه دخلوا بيت واحد منهم دخل البلكونه ، شوية وصاحب البيت دخل عليه فقالوه انت بتعمل ايه هنا؟ .. قاله انا كنت بحارب اليهود بالطياره و بدمر فيهم ، لحد لما طيارتي عطلت و انا نطيت بالبراشوت و نزلت في بلكونته . ..قاله ايوه كده تعجبنى ، مش التاني اللي قاعدلي في البانيو و بيقول علي نفسه من الضفاضع البشريه!

* مره واحد فشار قوي بيقول لصاحبه انا كنت ماشى فى الصحره طلع عليا اسد نطيت في البحر،صاحبه قاله بحر ايه بس اللي فى الصحرا، قال لا انا قلت لقيت ابو الهول اتشعلقت فى رقبته، صاحبه قاله وايه اللي جاب ابو الهول في الصحرا، فقال وانا ماشي فى الصحرا طلع عليا اسد أكلنى.. ارتحت .

* مرة إتنين مساطيل واحد بيقول التانى هما القدماء المصرين بنوا الهرم فى اد ايه .. قاله 50 سنة قاله ياه ليه ؟ قاله اصل كل ما يرصوا حجرين الحكومة تكبس عليهم

* واحد ال للدكتور والنبى انا عايز اتعالج عندك قاله خير يا ابنى قاله كل مبكلم اى حد فى اى موضوع بنسى الكلام الى انا قلته قاله هى الحالة دية بتجيلك كل اد اية قال له حالة ايه .

* صرصار في العنايه المركزه بيسال صرصار جمبه بيقولو بيرسول ..؟ قالو لا فردة شبشب .

* الراديو:والاعب بيشوط بمشط رجله ياه بتيجى في المقص صبي الحلاق:إلحق يا معلم بيلعبوا في العدة .

* واحد غبى حط إيده في جردل فيه مية نار فحس ان صباع من اصابعه ناقصة .. فحط رأسه في الجردل عشان يدور عليه .

* دكتور اسنان كان مصاحب شله وخلع منها .

* اتنين زهقوا من التأليس عليهم فسافروا الهند.أول مانزلوا من الطائرة لقوا الهنود بينحنوا عشان يحيوهم فواحد منهم سأل الثاني هما بيحترمونا كدة ليه ؟ قال له أصلهم هنا بيعبدوا البقر.

* واحد حانوتي ربنا فتحها عليه و فتح محل فكهاني .. كل يوم في المحل يقعد ينادي :
المووووووز علينا حق !!!

. نكت جديدة 2012 نكت مصرية جديدة 2012 اجدد نكت 2012 - منتدى النكت والفرفشه

نكت قصيرة مضحكة 6
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» نكت قصيرة مضحكة 2
» نكت قصيرة مضحكة 3
» نكت قصيرة مضحكة
» نكت قصيرة مضحكة 7
» نكت قصيرة مضحكة 8